2017. augusztus 27., vasárnap

Edo van Belkom: Őrjítő éhség


Edo van Belkom
Őrjítő éhség


Eredeti cím: The World of Darkness: Were Wolf: Wyrm Wolf
Eredeti megjelenés éve: 1995
Magyarországi megjelenés éve: 1999


San Francisco nyomornegyedében kíméletlen gyilkos szedi áldozatait a hajléktalanok közül. A szétmarcangolt tetemek láttán a rendőrség leginkább egy falka veszett kutyára gyanakszik.

Wendel Oldman atya, a helyi hajléktalanmisszió vezetője hátborzongató titkot őriz. Bár emberek között él, ő maga nem ember, hanem a Földanya alakváltó követője vérfarkas.

Ő az egyetlen, aki tudja, a gyilkos a saját népéből való: egy másik vérfarkas, akit a garouk ősi ellensége, a Féreg fertőzött meg tébollyal és vérszomjjal.

Csakis Oldmannek van esélye, hogy felvegye a harcot a szörnyeteggel…



\m/(-.-)\m/

10 megjegyzés:

  1. Szia! megköszönném ha elküldenéd ezt a könyvet emailben: edo van Belkom - őrjítő éhség. Köszönöm szépen Csilla. emailmem:
    estcsillag24@gmail.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elküldtem a kért könyvet a megadott e-mail címre.

      Izzie

      Törlés
  2. Nagyon boldoggá tennél,ha el küldenéd nekem Jolan.kudliman@gmail.com cimre.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elküldtem a kért könyvet a megadott e-mail címre.

      Izzie

      Törlés
  3. Szia, szeretném elkérni az őrjítő éhséget, koza.andrea85@gmail.com. köszönöm.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elküldtem a kért könyvet a megadott e-mail címre.

      Izzie

      Törlés
  4. Szia, küldd el nekem légyszíves az Őrjítő éhséget. Előre is köszönöm! soulja84@gmail.com

    VálaszTörlés
  5. Szia, ugyanebből a sorozatból esetleg a Rosszabb a halálnál (R. Lee Byers) című könyvet esetleg el tudnád még küldeni? soulja84@gmail.com Nagyon szépen köszönöm!

    VálaszTörlés
  6. Szia, el tudnad nekem is kuldeni ezt a konyvet? Elore is koszonom. amadarasz621@gmail.com

    VálaszTörlés