2014. augusztus 4., hétfő

Darren Shan: A vámpír inasa


Darren Shan
A vámpír inasa
- Vámpírkönyvek 2 -


Eredeti cím: The Vampire's Assistant
Eredeti megjelenés éve: 2000
Magyarországi megjelenés éve: 2001


Félvámpír vagyok – jelenti ki a kötet elején Darren Shan. – Egészen addig ember voltam, amíg nem találkoztam az éjszaka teremtményével. Ettől fogva örökre megváltozott az életem. Mr. Crepsley arra kényszerített, hogy legyek az inasa, így elszegődtem a Rémségek Cirkuszához. Nehezen tanultam bele új életembe. Még ennél is nehezebben ment a vérszívás, sokáig nem is voltam hajlandó rá. Végül ráfanyalodtam, hogy megőrizzem egy haldokló barátom emlékeit (a vámpírok képesek elraktározni egy ember emlékeit, ha az utolsó cseppig kiszívják a vérét). Hetekig rettenetes lidércnyomások gyötörtek, de nem volt visszatérés. Elfogadtam vámpírinas mivoltomat, és megtanultam élni a benne rejlő lehetőségekkel… idővel valódi éjszakai lénnyé váltam…



\m/(-.-)\m/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése