2021. december 13., hétfő

Meghan March: Bűn és élvezet


Meghan March
Bűn és élvezet
- Bűn-sorozat 1 -


Eredeti cím: Richer Than Sin
Eredeti megjelenés éve: 2018
Magyarországi megjelenés éve: 2020


A szenvedélynek nem parancsolhatsz!

Egy Riscoff és egy Gable soha nem lehet együtt boldog. Családjaink viszálykodása már-már legenda.

Tíz évvel ezelőtt Whitney Gable teljesen letaglózott a hosszú lábával és az álomszép kék szemével. Akkor nem tudtam a nevét, és nem is érdekelt. Csak azt tudtam, hogy kell nekem ez a nő. És ahogy egy, a származásához méltó Riscofftól elvárható, megszereztem, amit akartam. Úgy lángoltunk együtt, akár egy máglya, amíg hozzá nem ment egy másik fickóhoz.

Gyűlöl engem. Van is miért, hisz felszólaltam az esküvőjén, hogy ellenzem a házasságát. Most otthon van, de már nincs gyűrű az ujján. Azt mondják, egy Riscoff és egy Gable soha nem lehet boldog együtt. De én még nem végeztem Whitney Gable-lel.



\m/(-.-)\m/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése