2020. december 12., szombat

Nicole Williams: Kattanás


Nicole Williams
Kattanás
- Zuhanás 3 -


Eredeti cím: Crush
Eredeti megjelenés éve: 2013
Magyarországi megjelenés éve: 2020


Focista dicsőség. Egy hatalmas gyémánt. Egy zavarba ejtő tekintet. Jude és Lucy boldog vőlegény és menyasszony... de ez nem jelenti azt, hogy az életük habos torta.

Jude-ot és Lucyt megint elszakítja egymástól a foci - meg egy nyári munka, ami újabb feszültséget okoz közöttük. A történések ezúttal Jude bizalmát ássák alá. Vajon Lucy bejelentése, ami az egész életükre kihat, megint összehozza őket, vagy örökre véget vet a kapcsolatuknak?

Győzhet-e végül a szerelem?



\m/(-.-)\m/

10 megjegyzés:

  1. Kedves Izzie!
    A sorozat első két részét már olvastam. Szeretném elkérni ezt a befejező részt.
    Köszönöm!
    Ági

    VálaszTörlés
  2. Elnézést, lemaradt az cím: jankovicsag@gmail.com

    VálaszTörlés
  3. Kedves Izzie!
    Ha meholdható, kérlek küldd el nekem légyszíves a 3. részt:
    bobarka@freemail.hu
    Előre is köszönöm,
    Enikő

    VálaszTörlés
  4. Kedves Izzie!
    Az első két rész után hihetetlenül kiváncsi vagyok hogy még mi történhet, és már megrendeltem magamnak a könyvet, de leghamarabb is tizedikére hozzák ki. Szóval ha nem lenne túl nagy gond, akkor kérlek el tudnád küldeni?
    nadai.noemi2007@gmail.com

    VálaszTörlés
  5. Kedves Izzie!
    Most láttam meg, hogy meglett a sorozat 3.könyve, most rendeltem meg, de az még sok idő mire ideér, ha nem nagy probléma, el tudnád küldeni nekem légyszi?
    Előre is köszönöm szépen!
    E-mail: animals.viki@gmail.com

    VálaszTörlés
  6. Énis szeretném megkapni emailben a 3.részt.nagyon tetszik a történet.köszi
    kkitti0411@gmail.com

    VálaszTörlés
  7. Kedves Izzie.
    El tudnád nekem is küldeni az utolsó részt?
    erdeivilhelmina@gmail.com

    VálaszTörlés
  8. Kedves Izzie!Szeretném ha elküldenéd a 3.részt
    krisztacs40@gmail.com
    Köszönöm szépen

    VálaszTörlés