2018. május 20., vasárnap

Gena Showalter: Éjsötét szenvedély - Státusz frissítve!


Gena Showalter
Éjsötét szenvedély
- Az Alvilág Urai 9 -
(A szerző által használt sorrend szerint!)


Eredeti cím: The Darkest Passion
Eredeti megjelenés éve: 2010
Magyarországi megjelenés éve: 2016


Az Alvilág Urai és a Vadászok közti harc nem ért véget… 

Aeron, a harag démonának őrzője sosem látott még ilyen gyönyörű orvgyilkost. Olivia megesküszik, hogy nem démoni erő lakozik benne, hanem egy bukott angyal, aki azért vesztette el a szárnyait, mert nem volt képes teljesíteni gyilkos küldetését. A gyönyörű halandó felkorbácsolja a halhatatlan harcos szenvedélyét, de kettőjük szerelme nem csak rájuk hozhat pusztulást, de az ártatlanokat is örök kárhozatra ítélheti. 

Aeronnak dönteni kell; kötelességének vagy vágyainak engedelmeskedjen. Hűséges kísérője és tanácsadója Olivia vesztét akarja, miközben egy mindegyiküknél veszélyesebb ellenség szegődik a nyomukba, hogy elvégezze a feladatot, amire a lány képtelen volt… 


(Eredeti bejegyzés: 2016. szeptember 6.)


\m/(-.-)\m/

9 megjegyzés:

  1. Szia!El küldenéd ezt az egész sorozatot nekem. Nagyon szépen köszönöm!! tneerzs62@gmail.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elküldtem a kért könyveket a megadott e-mail címre.

      Izzie

      Törlés
  2. Szia, el tudnád nekem küldeni a 9.-10.-11.-12. részeket a zsofiaszlapak@gmail.com email címre? Köszönöm szépen előre is! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elküldtem a kért könyveket a megadott e-mail címre.

      Izzie

      Törlés
  3. Szia!
    Sajnos nekem hiányzik a 9. rész, ha megkérlek el tudnád küldeni nekem? Gena Showalter
    Éjsötét szenvedély
    - Az Alvilág Urai 9 -
    a emailom: zs.imre@gmail.com
    Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bocsi a 12. részt is szeretném mert az kicsit olvashatatlan ami megvan! :)
      Köszönöm!

      Törlés
    2. Mindkét könyvet elküldtem a megadott e-mail címre.

      Izzie

      Törlés
  4. Szia! Letudnád nekem küldeni a 9.-12-ig a könyveket.
    Az email: acel5@freemail.hu Nagyon szépen köszönöm előre is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Megkaptam és még egyszer nagyon szépen köszönöm!

      Törlés