2018. január 6., szombat

Julie Klassen: A táncmester


Julie Klassen
A táncmester


Eredeti cím: The Dancing Master
Eredeti megjelenés éve: 2014
Magyarországi megjelenés ideje: 2015. július 30.


A londoni táncmester, Alec Valcourt hirtelen a családfenntartó szerepében találja magát. Anyját és húgait a csendes Devonshire-ba költözteti, abban a reményben, hogy itt újrakezdhetik az életüket.

De igencsak meglepődik, amikor kiderül, hogy a falu úrnője betiltott minden táncot, olyan ok miatt, amely a múlt homályába vész. Alec valószerűtlen szövetségesre lel az asszony lányában.

Bár kezdetben gyanakvóan fogadja Julia Midwinter nemtörődöm flörtölését, de lassan felismeri, hogy a merész külső mögött egy sebezhető lélek lakozik.



\m/(-.-)\m/

6 megjegyzés:

  1. Kedves Izzie!
    Kérem, hogy küldd el légy szíves az alábbi címre ezt a könyvet.
    borsinebi@gmail.com
    Előre is köszönöm.
    Üdv:
    Irma

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elküldtem a kért könyvet a megadott e-mail címre.

      Izzie

      Törlés
  2. Kedves Izzi, nekem is el tudnád küldeni a hobogusbogi@gmail.com -ra? Nagyon szépen köszönöm. Boglárka.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elküldtem a kért könyvet a megadott e-mail címre.

      Izzie

      Törlés
  3. Szia Izzi, el tudnád küldeni nekem is a könyvet az anitatimar9@gmail.com e-mail címre? Előre is köszönöm. T. Anita.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elküldtem a kért könyvet a megadott e-mail címre.

      Izzie

      Törlés