2017. december 28., csütörtök

Sylvia Day: Eggyé válva


Sylvia Day
Eggyé válva
- Crossfire 5 -


Eredeti cím: One With You 
Eredeti megjelenés éve: 2016
Magyarországi megjelenés ideje: 2017. október 10.


Gideon ​Cross. Annyira magától értetődő volt, hogy beleszeretek. Azonnal, első látásra. Teljesen. Visszavonhatatlanul. Egy álom vált valóra, amikor feleségül vett. De az, hogy a házasságunk működjön, életre szóló küzdelem. A szerelem átformál. A mi szerelmünk egyszerre menedék a vihar elől és pusztító szélvész. Két megtört lélek válik eggyé. Megmutattuk egymásnak a legmélyebb, legsötétebb titkainkat. Gideon a tükör, amelyben minden hibámat látom… és a szépségemet is. Mindent megad nekem, és most ideje bebizonyítanom, hogy mellette állok és támogatom, akárcsak ő engem. Együtt megbirkózhatunk azokkal, akik gonoszul közénk akarnak állni.

De a legnagyobb csatánkat talán épp a fogadalommal kell megvívnunk, ami erőt ad nekünk. Az, hogy elköteleződtünk a szerelem mellett, csak a kezdet volt. Meg kell küzdenünk érte, és vagy még közelebb kerülünk egymáshoz, vagy… elválnak útjaink.



\m/(-.-)\m/

5 megjegyzés:

  1. kérlek szépen kűld el pdf benköszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kérlek, adj meg egy működő e-mail címet.

      Izzie

      Törlés
  2. Megkaphatnám esetleg én is az e-mail cimemre. Nagyon szeretném elolvasni. Előre is köszi.
    mehesz.noemi@gmail.com

    VálaszTörlés
  3. Én is kérném szépen tatarkrisztina31@gmail.com

    VálaszTörlés
  4. Szia :) Én is szeretném elkérni a könyvet!
    Előre is köszönöm:
    szabo.krisztina.cini@gmail.com

    VálaszTörlés