2017. szeptember 16., szombat

Lisa Jane Smith: Ébredés


Lisa Jane Smith
Ébredés
- Vámpírnaplók 1 -


Eredeti cím: The Awakening
Eredeti megjelenés éve: 1991
Magyarországi megjelenés ideje: 2010. április 23.


HALÁLOS SZERELMI HÁROMSZÖG 

Elena: az üdvöske. A királylány, aki minden fiút megkaphat, akit akar. 

Stefan: komoly és rejtélyes. Szemlátomást az egyedüli, aki ellen tud állni Elenának, még ha próbálja is védelmezni saját múltjának kísértő retteneteitől. 

Damon: szexi és veszélyes. Hajtja a bosszúvágy Stefan ellen, aki elárulta. Elszántan próbálja megszerezni Elenát, és gyilkolni is hajlandó érte. 

Két vámpírfivér története a gyönyörű lánnyal, aki nem tud választani közülük. 

Pillants bele a Vámpírnaplókba és merülj el elborzasztó titkaikban! 

Ébredés majd Küzdelem! És űz a szenvedély…



\m/(-.-)\m/

7 megjegyzés:

  1. Szia!
    Szeretnélek megkérni, hogy küldd el nekem a Vámpírnaplók 6, 7, 8, 9, 10. részét. Előre is nagyon köszönöm!
    Üdv: Betti email: f.bettina93@gmail.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elküldtem a kért könyveket a megadott e-mail címre.

      Izzie

      Törlés
  2. Szia!
    Elküldenéd nekem a Vámpírnaplók összes részét?
    Előre is köszönöm!
    E-mail: motorock333@gmail.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elküldtem a kért könyveket a megadott e-mail címre.

      Izzie

      Törlés
  3. Szia szeretném kérni hogy el tudnád küldeni az első részt a vámpírnaplókból. Előre is köszönöm

    VálaszTörlés
  4. Válaszok
    1. Elküldtem a kért könyvet a megadott e-mail címre.

      Izzie

      Törlés