2016. október 18., kedd

Rick Riordan: A szörnyek tengere


Rick Riordan
A szörnyek tengere
- Percy Jackson és az Olimposziak 2 -


Eredeti cím: The Sea of Monsters
Eredeti megjelenés éve: 2006
Magyarországi megjelenés éve: 2009


Percy Jackson új éve az iskolában meglepően nyugodtan indul. Egyetlen szörny sem akarja betenni a lábát New York-i sulijába.

Ám amikor az osztály ártatlan meccse élet-halál harccá válik egy csapat emberevő óriás ellen, a dolgok, hogy is mondjam… kezdenek eldurvulni.

Váratlanul érkező barátja, Annabeth is csupa rossz hírt hoz: a Félvérek táborát védő határokat egy titokzatos ellenség lerombolta, és amíg ezeket újra helyre nem állítják, a félisteneknek nincs hová rejtőzniük…



\m/(-.-)\m/

12 megjegyzés:

  1. Szia, én szeretném kérni a könyvet :)
    icike98@gmail.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elküldtem a kért könyvet a megadott e-mail címre.

      Izzie

      Törlés
    2. szia! Légyszi kérném mindet de elsőre a második kötetet a ehegymegi@yahoo.com címre. Előre is köszi

      Törlés
    3. @hegymegie: Elküldtem a kért könyveket a megadott e-mail címre.

      Izzie

      Törlés
  2. Szia, elküldenéd nekem a könyvet? Esetleg a sorozat többi tagját (online megosztás a tanítványaimmal céljából): tkrisztina.szabo@gmail.com Nagyon köszi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elküldtem a kért könyveket a megadott e-mail címre.

      Izzie

      Törlés
  3. Szia, nekem is elküldenéd a könyvet, és ha lehet, a sorozat többi kötetét is? Az e-mail címem: hancsa0628@gmail.com

    VálaszTörlés
  4. Szia, nekem is elküldenéd ezt a részt? E-mail címem: krisztinad777@gmail.com

    VálaszTörlés
  5. Szia, nekem is küldenéd a sorozat összes kötetét? almacukor@gmail.com
    Köszi!!!

    VálaszTörlés
  6. Szia! Én is szeretném elkérni a sorozat minden darabját, az első rész kivételével. Köszönöm szépen! manguszta1978@gmail.com

    VálaszTörlés
  7. Szia! Én is szeretném kérni a könyvet és a sorozat többi részét is. Az e-mail-címem: lilllaaa38@gmail.com
    Előre is köszönöm szépen!

    VálaszTörlés
  8. Szia én szeretném kérni a könyvet.
    13eniboy@gmail.com

    VálaszTörlés