2016. szeptember 6., kedd

Patricia Briggs: Megszólít a hold


Patricia Briggs
Megszólít a hold
- Mercy Thompson 1 -


Eredeti cím: Moon Called
Eredeti megjelenés éve: 2006
Magyarországi megjelenés éve:2011


Mercedes Thompson autószerelő Tri-Citiesben, műhelyében lepukkant verdák helyrepofozásával keresi kenyerét, és kedvtelésből Volkswagen Bogarakat ment meg az enyészettől. Időnként kisétál a sivatagba, ruháit egy bokor alá rejti, és átváltozik prérifarkassá, hogy nyulakat meg pockokat kergessen. Mercy ugyanis „járó” – az Észak-Amerikai kontinens ősi természetfeletti népeinek leszármazottja, akit vérfarkasok neveltek fel. Amikor Mercy egy fiatal vérfarkas tetemébe botlik házának ajtaja előtt, valamint a szomszédjában lakó alfahímet is kis híján megölik, lányát pedig elrabolják, nevelőapjához, valamint fiatalkori szerelméhez fordul segítségért. 

Vérfarkasok, vámpírok, boszorkányok és egyéb mágikus lények között vezet Mercy útja ebben a fantasztikus regényben, amely nem mentes sem haláltól, sem szerelemtől.



\m/(-.-)\m/

9 megjegyzés:

  1. Kérném szépen Patricia Broggs:megszólit a hold és a Vér kötelez könyveket a eva0114@gmail.com emai cimre

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elküldtem a kért könyveket a megadott e-mail címre.

      Izzie

      Törlés
  2. Eltudnad kerlek szepen nekem is kuldeni Patricia Briggs megszolit a hold es a ver kotelez c.konyveke.Elore is koszonom!gothic_hajnicy@ymail.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elküldtem a könyveket a kért e-mail címre.

      Izzie

      Törlés
  3. Hello Szeretném én is elkérni, Elöre is köszömöm :d
    anime.csoma5@gamil.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elküldtem a kért könyveket a megadott e-mail címre.

      Izzie

      Törlés
    2. Megkaptam. NAgyon Köszömöm :D

      Törlés
  4. Helló. Én is szeretném kérni erre az e-mail címre:

    kollarn618@gmail.com
    Köszönöm. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elküldtem a kért könyveket a megadott e-mail címre.

      Izzie

      Törlés