2015. április 7., kedd

Lara Adrian: Az éjfél árnyai


Lara Adrian
Az éjfél árnyai
- Éjfél szülöttei 7 -


Eredeti cím: Shades of Midnight
Eredeti megjelenés éve: 2009
Magyarországi megjelenés éve: 2012


Kegyetlen rém garázdálkodik Alaszka fagyos, sötét vadonjában.

Borzalmas vérengzésének nyomaira bukkan üzleti útján Alexandra Maguire pilóta.

A feltűnően csinos lányt sokkolja a látvány – sok-sok éve kísértetiesen hasonló módon, szeme láttára ölték meg édesanyját és kisöccsét.

Az események rettegéssel töltik el Harmony városka lakóit is, ahol – nem véletlenül – ekkor jelenik meg Kade, az állig felfegyverzett vámpír harcos, aki küldetést teljesít, célja a szörny felderítése és ártalmatlanná tétele.

A törékeny fiatal nő és a jó kiállású férfi között hamar szerelem szövődik, ám súlyos titkokat őriznek mindketten, harcolnak démonjaikkal.

Közben a fantom tovább gyilkol. És nem csak ő…



\m/(-.-)\m/

8 megjegyzés:

  1. szia, szeretném Lara Adrien minden könyvét, ha megoldható.
    köszönöm szépen
    mimcus13@gmail.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elküldtem a kért könyveket a megadott e-mail címre.

      Izzie

      Törlés
  2. Szia én is szeretném Lara Adrian Éjfél szülöttei sorozatát.Előre is köszönöm :) r.klara8203@gmail.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elküldtem a kért könyveket a megadott e-mail címre.

      Izzie

      Törlés
  3. Szia! Szeretnék két letölthető könyvet kérni Lara Adriantól. Az egyik A vámpír sírja, a másik Az éjfél árnyai, vagyis a sorozat 6. és 7. részét. Az előzőeket olvastam. Előre is köszönöm! kissgabriella951@gmail.com a címem

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elküldtem a kért könyveket a megadott e-mail címre.

      Izzie

      Törlés
  4. Szia! Elküldenéd nekem:udvarikriszta@gmail.com köszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elküldtem a kért könyvet a megadott e-mail címre.

      Izzie

      Törlés